20090706

Bir yerde

Bu ara o kadar çok şey oluyor ki hayatımda,bu tempoya alışkın değilim.Hiç de hoş şeyler olmuyor. İstisnasız her gün başka bir problemle başlıyorum güne.Gülemiyorum,ağlayamıyorum da. Sorunları çözme tarzım insanların hoşuna gitmiyor,ama kimsenin başka bir kimseyi gerçekten anlayamayacağını bildiğim için,kızgınlık yok içimde.
İstisnasız tüm hayallerimi,istemeden beynimde taşıdığım ideallerimi,ekstradan bir şeyler yapma arzumu,ne varsa işte hepsine yol verdim.Başkalarının hayatları nasıl,yöntemleri ne şekilde,neye inanıyorlar bilmiyorum.Benim hayatımda gördüğüm tek şey yazılanı yaşadığım.Bu arabesk bir kader anlayışı değil,bazen hayatın işaretlerini görmek gerekiyor ve benim gördüğüm bu.
Bir yere sürüklendiğim çok açık ve artık buna kızmıyorum.Çok denedim olmuyor ve bu blogda yüzlerce kez tekrarladığım gibi olmuyorsa olmaması gerekiyor.
Bugün hiç bulunmamam gereken bir yerdeydim,yanımda hiç olmaması gereken insanlar vardı.Ve bugun yaşadıklarım bana sadece iki yıl önce anlatılsaydı,fantastik bir hikaye olarak görebilirdim ancak.Ama hayat bildiğin yerlerden sormuyor.
Şu an ne düşündüğümü de bilmiyorum açıkçası.Ya çok ciddiyim hayata karşı,ya da bütünüyle ciddiyetsiz.O kadar boş zamanım oldu ki bugün,uzun uzun düşünecek.Kardeşimin ameliyatı, babamın rahatsızlığı,kpss mevzusu,askerlik,askerlikten yırtmak için ales,başıma gelen abuk sabuk mevzular... Kaybetmeyi göze almadığım hiç birşey yok.Bu çok ürkütücü bir şey benim için. Ama durum böyle.Olağanüstü bi alışma yeteneğim var ve bunun sebebi de sanırım herşeyden vazgeçmiş olmam.
Yalnızca beni ilgilendiren bu sıkıcı cümleleri neden yazdığıma gelirsek,eğer bu blogu silmezsem hayatımın en nadide günlerinden birinde 6 temmuz'da ne düşünceler içinde olduğumu hatırlamak istiyorum.Değişir mi?Herşey illaki değişir ama umarım iyi yönde ve iş işten geçmeden olur.


6 temmuz 09.00-16.00 arası beynine yazdı godsy,ankaradaydı.

7 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 06 Temmuz, 2009 23:07  

bu sözü s(b)ana armağan etmek istiyorum canım abim...

"Mutlu bir hayat olanaksızdır; insanın başarabileceği en iyi şey kahramanca bir hayattır."

bence; yaşadığın(m) herşeyi özetliyor...

brk

bi dost 06 Temmuz, 2009 23:10  

yazılanı yaşıyor zaten herkes, o kesin fakat cüz'i irade diye bi olay da var.. yazılmış nasılsa diyerek bu kadar herşeyden vazgeçmek, kötü olsa gerek..

bi dost 06 Temmuz, 2009 23:15  

bir de değişir mi, demişsin ve illa ki diye cevaplamışsın ya, katılıyorum kesinlikle değişiyor. 2 yıl önce orada olacağın aklına gelmezmiş ama olmuş, benim de 1 buçuk yıl önce şu halim aklıma gelmezdi, ama oldu çok şükür. dua etmek gerek.

guguk kuşu 06 Temmuz, 2009 23:19  

değişim evrenin en kaçınılmaz kuralı. elbette değişecek.belki yarın belki 2 yıl sonra. ama bu değişikilikleri iyi yada kötü olarak algılayan bizim bakış açımız. belki de dediğin gibi olması gereken oluyorda biz salakca direniyoruz:)

Godsyndrome 06 Temmuz, 2009 23:33  

Burak:Valla söz süper de benden ancak antikahraman olur.

Bi dost:Cüz'i,külli,dua falan bu konularda konuşmasam daha iyi olur sanırım :(

Gugukkuşu:Evet aynen dediğin gibi.

DORİS 07 Temmuz, 2009 11:18  

canını ne sıkıyorsa, ne geçmez gibi geliyorsa eminim bir gün bunu atlatacaksın. etrafında senden daha kötü durumda olan insanlar vardır illaki..her şeyi yaşamanın bir sebebi vardır inan.
sen sağlam dur yeter. umarım hayat sana çok güzel şeyler getirir. ne için sıkıldıysan böyle umarım geçer..
sen de yıllar sonra bunu okuyunca güler geçersin inşallah:)))

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 12:10  

Doris:gayet samimi bu yorumun için çok teşekkür ederim :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP