20090715

alegorik arabesk


-Kendime-
Dişimin sızısıyla senkronize ilerliyor ruhumdaki cahit sıtkı fısıltıları.İltifatmatbaasına yazmak istiyor canım,ama aşkına da ızdırabına da diye müdahale ediyor vicdanım.Herkes tokiye girerken,alterego kuyruğuna girmek istiyor canım.Gerçi bilmiyorum dünyaya bırakabilir miyiz onu, dikili ağaç niyetine. Burnumuzun dibine dibine sokuldukça sigara yasakları, ağaç bırakası bile gelmiyor insanın.Evden çıkamasam bile, bin yaşamak hakkı olmamalı hiçbir yılanın.
Bazen özlemek geçiyor içimden,bazen istemek.En iyisi 'neyine' cevabıyla yüzyüze gelmeden meklimaklı eklerden olabildiğince kaçıvermek.Söz söylemek istemiyorum bu ara,ketumluğu da anlıyorum bu yüzden ve varsa eğer sitem, itinayla kabul ediyorum.Ev sahibinin çocuğuyla oynamak gibi hayat.Kazanmak kaybetmek,küsüp oynamasan kabahat.
İçimi saçmalıklarla doldurmak işte bu yüzden; kafiyeler,akrostişler... Mantık denilen şey git kendini çatıdan at diyorsa eğer.Belki neşe dolarım diye şiirler söyleyetebiliyor zihin,hem yirmiüç hem nisan olmayan günler...Bekle,bekle elbet geçer.Kimseye çaktırmadan içtiğin aslansütün varken bu yazgı da seni teğet geçer.Ayılmadan uyumanın hazzı herşeye değer!

10 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 15 Temmuz, 2009 09:27  

bittim bu yazıya, hele "Ev sahibinin çocuğuyla oynamak gibi hayat.Kazanmak kaybetmek,küsüp oynamasan kabahat". cümlesine. sen dahisin ya. farkında değilmisin. seni gibi bedbaht dahi. sana şiirler söyleten zihin değil, o mantığın kankası. şiirleri söyleten yüreğin. anladımki çok güzel bir yüreğin var:)

BlahBlah 15 Temmuz, 2009 09:50  

çok güzelsin sen.

Zeugma 15 Temmuz, 2009 10:01  

Bayıldım ben de..
Bambaşka güzellikte yazar oldun Godsy..

bi dost 15 Temmuz, 2009 13:31  

ben de hasta oldum bu yazıya...

"Bazen özlemek geçiyor içimden,bazen istemek.En iyisi 'neyine' cevabıyla yüzyüze gelmeden meklimaklı eklerden olabildiğince kaçıvermek."

neyine? çok kötü bu ya.. hem de çok kötü.. diycek bişey bulamadım, kaldım öyle ben..

bi dost 15 Temmuz, 2009 13:32  

ben de hasta oldum bu yazıya...

"Bazen özlemek geçiyor içimden,bazen istemek.En iyisi 'neyine' cevabıyla yüzyüze gelmeden meklimaklı eklerden olabildiğince kaçıvermek."

neyine? çok kötü bu ya.. hem de çok kötü.. diycek bişey bulamadım, kaldım öyle ben..

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 04:59  

gugukkuşu:dahilik bende ne arar deliyim ben.Ama teşekkür ederim güzel sözlerin için.

Blahblah:O senin güzelliğin ;)

Zeugma:teşekkür ederim ablacım.

Bi dost:Her zaman daha kötüsü vardır.

DORİS 16 Temmuz, 2009 10:42  

valla sonunda ben gelip cekecem dişini ha,,,
yazıktır günahtır, insan kendine bu kadar çektirir mi. cahit sıtkı gelsin istiyorsan dişinin ağrımasına gerek yok:))

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 13:39  

Doris:Gel valla,diş mühim değil bi ankara tatili yapmış olursun :D

Zeugma 16 Temmuz, 2009 14:17  

Senin hala dişin ağrıyor dimi :((((
Öyle olsun..
Anladın sen onu :(

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 14:26  

zeugma:anladım da sen de anla işte abla :(

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP